TrueScope Performance

Sprzedaż zwiększona o 300%.

Ze względu na potrzebę zachowania anonimowości dane firmy klienta nie mogą zostać ujawnione.

Klient reprezentował branżę e-commerce w segmencie home&garden, lecz osiągał bardzo niezadowalające wyniki. Mimo sporych nakładów finansowych, inwestycje w reklamy nie przynosiły oczekiwanego zwrotu, a odbiorców nie przybywało. Podjęte działania musiały być zupełnie inne niż w poprzednim przypadku, ale cel w gruncie rzeczy był taki sam — odmienić rzeczywistość poprzez trafny dobór kanałów i metod reklamy.

Firma samodzielnie dobierała kanały reklamowe zgodnie ze swoją wiedzą i przypuszczeniami, co może zadziałać w skutecznej promocji produktowej. Wyniki były jednak słabe, wydatki znacząco przekraczały wskaźniki zysku, a nowych klientów mimo oczekiwań nie przybywało.

Źle zaprojektowana kampania reklamowa, błędna optymalizacja kanałów, na przykład Google Ads i niewłaściwie dobrane parametry mogą zupełnie zniweczyć wyniki. W takiej sytuacji nawet duże inwestycje na reklamę mogą się okazać zupełnie nietrafione i nie przynosić żadnych rezultatów.

Wdrożone działania.

Ocena zastanej sytuacji, badanie branży i indywidualnych potrzeb klienta, audyt kont reklamowych, analiza strony www pod kątem wskaźników sprzedaży. Zastosowaliśmy rozwiązania dobrane ściśle do potrzeb klienta: optymalizacja strony z uwzględnieniem współczynnika konwersji CRO (Conversion Rate Optimization), czyli zwiększenia liczby odbiorców, dokonujących zakupu produktów, poprawa jakości doświadczeń odwiedzających stronę użytkowników UX (User Experience), wdrożyliśmy zmiany w zakresie układu i elementów strony pod kątem wezwania do działania CTA (Call to Action), zaprojektowaliśmy kampanię reklamową Google Ads oraz skuteczny e-mail marketing.

Dobrze dobrana reklama daje realne efekty. Dzięki wykonanej przez nas skutecznej analizie rynku, badaniu strony i danych uzyskanych z Google Ads, byliśmy w stanie zaprojektować skuteczną strategię. W wyniku naszych działań skuteczność kampanii wzrosła o ponad 200%, a wskaźniki sprzedaży wzrosły o ponad 300%. Zwiększył się ruch na stronie, która również zaczęła stanowić skuteczny kanał sprzedaży. Firma nadal się rozwija, a my monitorujemy wyniki i optymalizujemy ustawienia kampanii, dzięki czemu możemy reagować na bieżąco na dynamiczne zmiany rynkowe.

Potrzeby są zawsze inne, a specyfika działania firm różni się od siebie, dlatego każda współpraca to nowy plan działania, nowe pomysły i koncepcje wdrożeń. W TrueScope Performance zawsze projektujemy strategie indywidualnie.