Afiliacja to bardzo skuteczny model performance marketingu, który oznacza rozliczanie się za realne wyniki działań. Jakie to będą działania, sam decydujesz i określasz w umowie afiliacyjnej. Mówiąc prościej, Ty jesteś reklamodawcą, znajdujesz afiliantów, czyli firmy lub osoby, które chcą promować Twoje produkty lub usługi swoimi kanałami (na przykład na swoich stronach www, blogach, kanałach w social mediach). Pochodzący ze źródeł afiliacyjnych klienci wchodzą z Tobą w interakcję z pomocą unikalnego linku, który identyfikuje afilianta i tu następują wspomniane działania, za które się rozliczasz. To może być prowizja od sprzedaży w modelu CPS (Cost Per Sale), % od podpisanej umowy na współpracę, wynagrodzenie za pozyskanie kontaktu poprzez wypełnienie przez klienta formularza kontaktowego w modelu CPL (Cost Per Lead) czy rejestracja rozliczana na zasadzie konkretnego działania użytkownika w modelu CPA (Cost Per Action). Duża liczba modeli rozliczania afiliacji daje duże możliwości.
W TrueScope Performance umiemy budować markę i prowadzić do skalowania sprzedaży z wykorzystaniem programów afiliacyjnych. Zajmujemy się opracowaniem strategii afiliacyjnej, zdefiniowaniem jej parametrów oraz wdrożeniem, a Ty cieszysz się efektami.
Skontaktuj się z nami, uruchomimy Twój program afiliacyjny i pomożemy rozkręcić sprzedaż.