Możesz być najlepszy w tym, co robisz, ale jeśli nie pozyskasz twardych danych w zakresie zdarzeń, źródeł, z których przychodzą klienci, nie poznasz ich potrzeb, nie będziesz wiedział, jak wygląda ruch na Twojej stronie www lub nie zadbasz o dobrą znajomość plików produktowych, czyli ścieżek, które łączą oferowane przez Ciebie produkty z ich odbiorcami, to Twoje działania mogą być nieskuteczne. Analityka w digital marketingu jest kluczem do sukcesu i pozwala podejmować najlepsze decyzje marketingowe.
W TrueScope Performance wykonujemy analizy, wykorzystując do tego sprawdzone narzędzia, dostarczymy twarde dane, na podstawie których można zaplanować działania i wdrażamy skuteczne rozwiązania, które zwiększają sprzedaż. Dane bez trafnej interpretacji to bezwartościowe liczby, my przekładamy je na strategię.
Nie zgadujemy tylko wiemy. Przejdź na analitykę internetową, która wspiera decyzje sprzedażowe, UX i marketingowe. Umów się na audyt, a sprawdzimy, jak wykorzystać Twoje dane, zamiast Cię nimi zasypywać.
W TrueScope Performance wykonujemy analizy, wykorzystując do tego sprawdzone narzędzia, dostarczymy twarde dane, na podstawie których można zaplanować działania i wdrażamy skuteczne rozwiązania, które zwiększają sprzedaż. Dane bez trafnej interpretacji to bezwartościowe liczby, my przekładamy je na strategię.
Pełne wdrożenie GA4 pozwala na mierzenie zachowań użytkowników opartych na eventach – śledzimy ścieżki klientów, cele i mikrokonwersje. Dzięki integracji z Google Search Console możemy analizować, jakie frazy organiczne (keywords) generują ruch i konwersje.
Zarządzamy skryptami i śledzeniem za pomocą GTM – konfigurujemy zdarzenia takie jak kliknięcia, scrollowanie czy pobrania. To podstawa precyzyjnej optymalizacji i powiązania danych z Google Ads oraz raportami konwersji.
Dzięki integracji GSC z GA4 widzisz topowe frazy, CTR i pozycję witryny bezpośrednio w dashboardzie. Pozwala to lepiej dopasować treści i kampanie SEO/PPC do rzeczywistych wyników wyszukiwania.
Instalujemy mapy cieplne, scrollmapy i nagrania sesji (heatmapy / session recordings), które pokazują, jak użytkownicy faktycznie zachowują się na stronie.
Tworzymy czytelne i interaktywne raporty Looker Studio oparte na danych z GA4, GTM i GSC. Dzięki temu raportowanie jest stałe, wizualne i zrozumiałe – dla Ciebie i Twojego zespołu.
Zachowanie użytkowników na stronie (kliknięcia, scroll, porzucone ścieżki)
Źródła ruchu i ich jakość (Google, social media, referral)
Konwersje i mikrokonwersje
Szybkość działania strony i problemy techniczne
Wydajność kampanii (ROAS, CTR, koszt/konwersję)
Ścieżki zakupowe i momenty rezygnacji
Audyt analityki – sprawdzamy, co już działa (GA4, GTM, GSC).
Wdrożenie/tuning – konfigurujemy zdarzenia, integracje, heatmapy.
Dashboardy – tworzymy raporty w Looker Studio z kluczowymi KPI.
Analiza i optymalizacja – regularnie analizujemy dane i rekomendujemy zmiany.
Doradztwo i wsparcie – uczymy zespół, jak korzystać z narzędzi i interpretować wyniki.
Nie tylko analizujemy dane - wdrażamy konkretne zmiany, które realnie wpływają na wyniki. W przeciwieństwie do wielu agencji, nie zostawiamy Cię z samym raportem. Otrzymujesz jasne rekomendacje i wsparcie we wdrożeniu, krok po kroku.
Jeśli nie chcesz działać w ciemno i zgadywać, co działa, Skontaktuj się z nami, jesteśmy ekspertami w dostarczaniu porządnych danych.