Google Ads to potężne narzędzie reklamowe, które umożliwia budowanie marki, propagowanie idei, zwiększanie sprzedaży i maksymalizowanie zysków. Przy relatywnie niskich nakładach może otwierać przed firmami świat nieograniczonych możliwości. Jednak aby tak było, trzeba działać świadomie i zaplanować kampanię szytą na miarę indywidualnych potrzeb.
Skuteczna reklama? Co to właściwie jest? Do dyspozycji mamy obecnie mnóstwo możliwości: Google Ads, Microsoft Ads, social media marketing, czyli Facebook, Instagram, LinkedIn, e-mail marketing, kampanie RTB (Real Time Bidding), czyli automatyczne kupowanie powierzchni reklamowych w czasie rzeczywistym na zasadzie licytacji i wiele innych. Żaden z tych kanałów nie będzie skuteczny, jeśli zostanie wybrany pochopnie, bez analizy potrzeb i celów, a zaplanowana kampania będzie się odbywała na zasadzie spontanicznych działań „w ciemno”. Równocześnie każdy z tych kanałów może być skutecznym źródłem sprzedaży, poprawy wyników, powiększania zasięgów i zdobywania klientów, jeśli zaplanowana kampania będzie uwzględniała indywidualne potrzeby, trafnie definiowała cele i będzie odpowiednio zoptymalizowana.
Google Ads jest bardzo często wybieranym kanałem reklamowym. Klient wpisuje frazę — produkt lub usługę, której potrzebuje w wyszukiwarkę Google, na przykład lampa biurkowa. Wyniki wyświetlane na górze, opatrzone dopiskiem „Reklama” to właśnie Google Ads — płatne kampanie reklamowe, które wyświetlają reklamy zgodne z używanymi przez internautów frazami kluczowymi.
Skuteczna reklama Google Ads to nie tylko dobór parametrów i ustawienie kampanii tak, aby generowała wyświetlenia i „kliknięcia”. To w gruncie rzeczy stworzenie całego reklamowego ekosystemu, w którym detale są od siebie wzajemnie zależne, a skuteczność działań jest sumą wielu czynników. Ten „zbiór naczyń połączonych”, w skład którego wchodzi dobór fraz kluczowych, opisy nagłówków, meta tagi, treści na stronie www czy strategia ustalania stawek, działa na zasadzie wzajemnych relacji i najlepsze efekty daje wtedy, kiedy jest spójny i dopracowany w każdym szczególe.
Nie ryzykuj błędami, nie ucz się kosztem własnej firmy i nie wyrzucaj pieniędzy w błoto, w TrueScope Performance projektujemy kampanie Google Ads tak, aby przynosiły wymierne korzyści.