Marketing Agency

Strategie SEO

Obecność w internecie to dziś już nie luksus, lecz konieczność. Samo posiadanie strony www, sklepu czy bloga jednak nie wystarcza, aby dotrzeć do odbiorców i klientów. Konieczna jest przemyślana strategia SEO (Search Engine Optimization). Co się stanie, jeśli o to nie zadbasz? Możesz mieć najnowocześniejszą stronę, najlepszy sklep z atrakcyjnymi produktami w dobrych cenach lub najbardziej interesującego bloga, ale nikt nie będzie w stanie Cię odnaleźć i nikt nie dotrze do Twojego przekazu.

SEO to zestaw działań, których głównym celem jest poprawa widoczności stron, sklepów (retail/e-commerce) lub blogów w wynikach wyszukiwania. W ramach strategii łączy się wiedzę techniczną, analitykę, która dostarcza konkretne dane, a także działania contentowe, a rezultatem jest poprawa widoczności, czyli wyższe miejsce na liście wyników wyszukiwania na konkretne frazy kluczowe. Skuteczna strategia SEO poprawia pozycję strony/sklepu/bloga w wynikach wyszukiwania, przyciąga wartościowy ruch organiczny, czyli odbiorców, którzy faktycznie szukają tego, co oferujesz, a w efekcie zwiększa konwersję i sprzedaż.

Strategia SEO obejmuje wiele równorzędnych działań, które mogą dawać świetne efekty

Audyt SEO to analiza strony, sklepu lub bloga pod względem budowy, struktury linków, wydajności czy treści/zawartości.
Analiza fraz SEO, czyli analiza fraz kluczowych, która pozwala zidentyfikować te frazy, na które wyszukują Cię klienci.
Optymalizacja techniczna pozwala popracować nad strukturą strony, meta tagami, szybkością działania strony, wersją mobilną, strukturą wewnętrznych linków, czyli wieloma aspektami, które mogą się wydawać mało istotne, ale w gruncie rzeczy, mają duży wpływ na skuteczność działań SEO.
Wartościowy content SEO oznacza treści na stronie, w sklepie lub na blogu. Dotyczy to opisów firmy, oferty, a nawet produktów w sklepie lub artykułów branżowych i specjalistycznych na firmowym blogu. Dobrze napisane teksty SEO są bardzo skutecznym narzędziem w budowaniu długofalowej strategii.
Budowanie profilu linków, czyli umieszczanie linków do strony lub sklepu na zewnętrznych stronach. Takie działania podnoszą wiarygodność domeny, poprawiając jej pozycję, pomagają równocześnie budować autorytet marki.
Monitoring i analiza skuteczności – dobra strategia SEO obejmuje również monitorowanie efektów wdrażanych działań. Dotyczy to śledzenia pozycji, ruchu, konwersji, kosztów, czyli badania, czy obrane metody działają zgodnie z planem. Jeśli tak nie jest, na podstawie uzyskanych danych można zmodyfikować działania. 

Skuteczna strategia SEO trafia celnie w potrzeby odbiorców, dając im stronę/sklep/bloga/opis produktu, który chcą zobaczyć, a równocześnie pozwala dostosować firmowe media do oczekiwań wyszukiwarki, umożliwiając wyświetlanie na wyższych pozycjach niż konkurencji, która nie podejmuje takich działań.

Profesjonalna budowa strategii SEO to klucz do Twojego sukcesu online

Zobacz, jakie korzyści przynosi wdrożenie strategii SEO

Poprawa widoczności w Google, czyli wyższa pozycja w organicznych wynikach wyszukiwania.

Stały, darmowy ruch – skuteczna strategia SEO działa cały czas.

Lepsza konwersja, wyższa sprzedaż, poprawa wyników finansowych.

Zwiększenie autorytetu firmy, kreowanie pozycji eksperta w oczach odbiorców.

Skontaktuj się z nami, zaplanujemy strategię SEO dla Twojej strony www, sklepu, bloga i pomożemy Ci dotrzeć do szerszego grona klientów.