Czy da się zaplanować skuteczne działania marketingowe i reklamowe bez wiedzy o tym, jak wygląda ruch na stronie, konwersja, czy strona jest responsywna i działa na urządzeniach mobilnych lub jakie frazy kluczowe zbudują najwyższą pozycję w SEO? Czy można czuć się bezpiecznie, pomijając zgodność procedur z RODO/GDPR? To pytania retoryczne. Trendy, tendencje i ścieżki ruchu użytkowników na stronie, pomiary konwersji, weryfikacja skuteczności kampanii, analizy predykcyjne, umożliwiające planowanie przyszłych działań, monitorowanie widoczności w wyszukiwarkach, optymalizacja fraz SEO, wykrywanie błędów technicznych, w końcu adaptacja tagów śledzących zgodnych z wyborami użytkownika i dopilnowanie bezpiecznych procedur w zgodzie z przepisami RODO, to długa, lecz wcale nie wyczerpana lista tego, co można mierzyć, badać i sprawdzać dzięki wdrożeniu odpowiednich narzędzi.
Wdrożenia GA4, czyli Google Analytics 4, narzędzie pozwalające śledzić użytkowników z uwzględnieniem różnych kanałów i urządzeń. GA4 umożliwia badanie konwersji, rzeczywistej skuteczności kampanii i pozwala opracowywać bardzo rzetelne raporty z bezcennymi w rozwoju danymi.
Wdrożenia GTM, czyli Google Tag Manager, który jest skutecznym narzędziem do zarządzania tagami. Zainstalowany i prawidłowo skonfigurowany umożliwia śledzenie kliknięć, zdarzeń, zachowań klientów, koszyków i wiele więcej.
Wdrożenia GSC, czyli Google Search Console, narzędzie, bez którego skuteczne SEO nie istnieje. Pozwala monitorować pozycję i widoczność w Google, analizować trendy i frazy kluczowe oraz wykrywać istotne błędy w ustawieniach.
Wdrożenia Consent Mode, to mówiąc najkrócej zgodność z RODO/GDPR. Umożliwia adaptację tagów śledzących w zgodzie z zaznaczonymi przez użytkownika zgodami, zbiera dostępne dane anonimowe i gwarantuje pełną zgodność z przepisami prawa.
Jeśli chcesz zadbać o wdrożenia GA4, GTM, GSC i Consent Mode, Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się resztą.